Du kommer till styrelserummet för din organisation genom att logga in och sedan välja organisation i toppmenyn under ”Mina styrelser”, alternativt genom någon av länkarna på din personliga översikt. I Styrelserummet finner du alla verktyg och information för den aktuella organisationen.

Till vänster finns en sökruta, här kan du söka efter text i Möten, Dokument och Att-göra uppgifter.

Under sökrutan finns en meny, ”vänstermenyn”, med alla funktioner för er organisation:

  • Start
  • Möten
  • Att-göra uppgifter
  • Beslutsuppföljning
  • Kontaktbok
  • Dokument
  • Ekonomi*
  • Rapporter*
  • Styrelseutvärdering*
  • Administration
    • Inställningar
    • Användare

*Dessa delar kan behöva särskild tilläggsbeställning.

Start

Förvald vy är ”Start” som visar ”Kommande aktiviteter” samt ”Senaste händelser” i den aktuella organisationen. Under dessa boxar visas aktiva möten i organisationen, det vill säga möten som är skapade men vars protokoll ännu inte arkiverats. Läs mer om möten i hjälptexterna för Möten.

2_styrelserum

Hittade du den hjälp du behövde?